Jom Diet Sihat

Isnin, 28 Januari 2013

Hero & Tomato Ceri

Alhamdulillah... kali ni hasil tuaian tomato ceri dapat lebih berbanding selalu. kali ni dapat dalam lingkungan 12 biji. dalam hati bolehlah jadikan topping pizza nanti. tup tup hero tu siap mandi tak sempat pakai baju... terus dia ngap... hmmm... as you wish baby..
dia makan tak banyakpun. sebab tomato laman belakang tak manis mcm laman depan. masih berbaki.. insyaallah ada kerajinan nanti saya post gambar pizza pulak. hehehe... jadi ke?.. ntah ler. blog masak kan banyak. tiru je la resepi.



5 ulasan:

  1. Wah, nice harvest + chun model!

    BalasPadam
  2. salam..enak nyer menikmati tomato ceri..sy pun tgh tunggu tomato ceri membesar...tapi mcm ada je tangan ke paruh ke ntah la yg usik buah tu

    BalasPadam
  3. Salam.

    Bagusnya anak bujang ni makan tomato mcm tu jer!

    BalasPadam
  4. hehe.. dia punya expression tuh! boleh masuk commercial!

    BalasPadam